feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile

Thursday, September 29, 2011
kakakku yg TERHEBADD!

                                                         
       *NURIN JAZLYNA MUHAMMAD YAZID
       *15 TAHUN
       *KAKAK YG KEDUA


nilah sorng kakak aku yang terhebadd.aku sayang dier ketad2.dier lah yg jaga aku kat asrama tuh.kalo aku ada masalah misti aku cari dier.dier akn tolong.dier yg kasi aku nasihat.semuanya dier.dier caring sanad2 nan aku.aku akan luahkan kat dier kalo ader masalah dlm kepala aku.adakalanya aku nangis dier yg pujuk.adakalanya aku marah dia bersabar jer ngan perangai aku.kalau aku tak cukup duit dier jugak lah yang tolong.memang the best lah awk kakak <3 kalo aku sakit dier yg pergi jenguk aku kat dorm aq.baik kan dier.
dier nk duduki PMR.aku harap dier dpt jwb semua kertas...


#GOOD LUCK KAKAK...SEMOGA BERJAYA DLM PMR...ADEQ AKN DOAKAN UNTUK KAKAK.. <3

2 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.