feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile

Wednesday, March 14, 2012
be matured :')


saya penat nk bercakap lagi dengan awakk ..
awaakk dah besar boleh fikir benda tuh baik atau tak dosa ke pahala :)
jangan jdi macam budakbudak lagi ! be matured dear <3
rse nk nangis tengok awakk mcm nih .. berubah lah tak sayang mak ngan ayah awak ker ??
kalau die tahu benda nih tak ke sedih ..
anak yng selama nih dia besarkan buat perangai mcm budak tak belajar :)
saya harap sangat awakk beubahh ...
bukan untuk saya tpi diri awaak sendiri ...
jangan jadi mcm nih lagi saya akn bertambah sedih ;'( awaakk faham kan maksud saya ..
ini bukan perkara mainmain yng boleh awak persendakan !!
                                                
                                                                                                                               dedicated >>> you<<<

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.