feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile

Wednesday, November 16, 2011
class banquet :)

hoitt ! sorry keyh dah lama tak post..
saia begitu malas mahu menaip 
dan hari ini di waktu ini aku nk post pasal jamuan kelas semalam
hikhik
best arr gak semalam 
rugi sapa yng x dtng nd dpt bantal omeyyy :)
jadual dia mcm nih
agihkan bantal omeyyy n than
mkn dengan pelahapnya.. just KFC
eh stop2 sebelom mkn tuh kiterorng ada permainan .. EXPLORACE 
nama kumpulan aku
LATIN GIRL (aku,bell,miena n asyura)
haha kelakar jer waktu nih :)
jam sudaa menunjukkan pukul 4:30
aku pon dh kener balik
masatuh aku rse sedih arr gak nk tinggalkan dier orng :'(
aku pon salam2 dier orng
aku blik dengan membawa bantal omeyyyy (sakai giler masatu)
never mind ! sampi sin sahaja cerita saya
:)

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.