feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile

Saturday, November 5, 2011
tudung labuh :)


apa perasaan korang contoh lah kalau korng pki tudung labuh??
kalau pakai misti orng ingt kita nih kuatt pegangan agama kan??
entahlah aku pon x tau kenapa hari nih aku bercerita tntng tudung labuh,,
adalah satu blog nih aku bcer psl tudung labuh
tibe2 aku terasa lain mcm jer bcer.
aku mcm tertarik post dier tuh
mcm tunjuk kan kita arh kebaikan..
mmng aku pon terpikir pki tudung labuh nih pki sbb hati kita ikhlas nk pki
or undang2 sekolah tuh..
orng lain selalu berckp tudung labuh nih kuatt iman
x semesrtinya kan ada yg terpaksa pki
'rimas giler pki tudung nih rse mcm nk bukak jer'
'aku rse malu lah pki tudung nih orng kater sakai lah'
mmng lah kan orng selalu pndng lain mcm
'pki jer tudung labuh tp akhlak entah aper jerk'
'mcm nih ker pljr tudung labuh'
aku pon cuba teringin nk berubah
tpi nnti tiber masanya tunggu sajalah okay !~
aku suka tengok orng pki tudung labuh,,
ada lah jgak teringin bler keluar rumah gi memane nk gak pki tudung labuh
tpi entahlah aku pon x tau nk ckp mcm maner hati aku nih !~
orng kater kalau nk pki smpi keluar rumah tuh jgn main2 bler pki
kadang2 pki kadang2 x pki..
mane boleh mcm tuh
dier kener ada hati yg tulus
aku belom mencapainya lagi
tunggu hari sahaja !~


*ya allah bukalah hati ku ini ya allah!


0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.