feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile

Saturday, May 26, 2012
hari lahir girlprenngg saya !



assalamualaikum ! maaf dah lama tak post .. baru habis exam :) okay hari nih bersamaan 27/5 hari jadi girlprenggg saya ! dia yang buat 'peace' tuh . sorry tak dapat sambut birthday kau dekat asrama sebab cuti 2 minngu .  okay sebelum apeape nak cerita serba sedikit kejahatan yang telah dilaksanakan kepada dia oleh aku , sofea athirah and aunie najwa :) wahh bekerjasama . hehe .
  hari khamis 24/5 masatuh aku ade kad je nak kasi dia . sofea cakap apa kata kite kenakan die . okay jugak idea tuh :) sebab die selalu kenakan orang dan sekarang kiter orang pulak . aunie najwa ambil bantal strawberi dengan garfield die . dah selamat dah dalam loker besar dorm kiter orang .. lepas tuh masa lepas bacaan yasin aku cakap dengan aunie aku ade idea . aunie pun teman aku naik dorm asilah . apalagi habis aku cabut cadar die , sarung bantal die , amek baju dalam loker die and then sepahkan dekat katil die . okay sumpah berselerak . jyeahh ! givemefive aunie :D lepas solat isyak naik dorm , sofea kate die diam je kemas barang berselerak tuh .
  masa dekat prep okay aku buat tak tahu je pasal katil die tuh . aunie dia dah takuttakut dah aku cakap lah relaks lah biarkan je :) chill ! balik je prep aku lekatkan kad aku tu dekat bantal strawberi die . lagi sekali dapat idea , okay aunie pegi ambil bantal garfield die . buatlah 'happy birthday' and than lekatkan jgk kat bantal garfield dia tuh .. SIAP :D
  pendek kan cerite masa tuh dah ade kat dorm die . okay nak cepat sangat masa tuh . tak packing barang lagi :( okay suruh lah aunie pergi amek bedak kat atas dorm kite orang . kiter orng apalagi amek bedak tuh sapukan kat muke die ! amekaww :) 'happy birthday asilah gemok' .. kiter orang buat lah pengakuan yag katil die kami lah yng buat dengan banggenye :D *peace . adelah aksi tarik rambut . auchhhh !! sakit lah asilah :p
 die mencari bantal die naik lah dorm lagi sekali amek bantal die turun balik dorm die *fuhhh --' kurus aku :) bagi lah bantal tuh sambil nyanyi *test suara ehem ehem

HAPPY BIRTHDAY TO YOU 
HAPPY BIRTHDAY TO YOU 
HAPPY BIRTHDAY TO ASILA
HAPPY BIRTHDAY TO YOU :>

itu saje yang dapat aku , sofea and aunie kasi :) appreciate sikit tau :D  lagi sekali happy birthday asilah aisyah !

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.